Labels

Pages

Tuesday, August 2, 2011

Ramadhan tiba!!

Memandangkan sekarang ni aku terpaksa bukak puasa sorang2 sebab housemate aku dah pindah, rasa malas gila nak pegi bazar ramadhan walaupun aku taw mesti ada creampuff n puding teloq...muah..ma feveret....Lauk feveret aku plak kerabu mangga..yeha...tapi itu hanya impian..kelmarin, aku sekadar nak beli air soya gula putih tapi punah semua harapan, bukan setakat soya...air sirap pun habih..pelik tak..pelik tak..pelik tak. Orang yang ada family..mak2 budak pun beli air ka...awat tak bancuh ja kat rumah...Grrr...sabooooor jelah...

Aku yang hampir2 pitam tu, terus pegi beli milo air kat KFC walaupun mahal tahap 3 kali ganda dari bazar ramadhan...huh...yang pastinya...1st posa memang semputtt...ramai nak mampusssss...apa yg diorg kebulur sangat pun aku tak taw...haissh...ni yang buat bahu kiri aku berat nihh..adeh...adeh..

Sempena bulan ramadhan ni, aku nak mngucapkan Selamat Berposa..tak mo skip2 haaa..hanya yang mana tuhan bagi cuti ja bule..and di bulan penuh kebesaran ni, aku memohon moga2 doa aku termakbul...dan berharap agar dipermudahkan segala urusan...aminnn 

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget