Labels

Pages

Monday, January 17, 2011

Person in mylife

Kita hidup bukan seorang diri. Untuk setiap hari, kita bertemu ramai manusia disekeliling kita tanpa kita sedari. Sama ada kita kenal..mahu pun tidak. Dalam hidup aku, there's a person that I

Love....(All of below kecuali the one that hated and never ever want to see n remember)

Need..(Family..and him...so do our God)

Admire..(artis la kebanyakannya..and...for sure my dad n mom, plus Tun Dr. Mahathir..haha)

Meaningful..(too much memory with those who have mewarnai idup aku) 

Broken heart..(orang yg aku sayang with or without notice. It is depend to boy and girl)

Scared..(orang yang punya kuasa bito..boleh control life kita)

Hated..(orang yg slalu aniaya org...sama la dengan perokok..dia isap mati dia sorang takpa. But orang sekeliling dia mati dulu)

and lastly....

i've never ever want to see n remember...(the person, that i've been put in my life once to be love, need, admire, meaningful, broken heart, scared and hated but him or her put me not into their life...but put me into their nightmare....so, for me...this person is the one that i would never ever want to see and remember in my life...really wish that to be happen)

Sebab..the real me, aku sangat mudah sayang orang. Jahat camna pun orang tu, i can accept it becoz i believe that itu hanya luaran dirinya..tak perlu jadi orang lain untuk berkawan dengan aku. Mudah maafkan orang..and alwaz want all things to be easy. No need to stress. But once bila orang itu dah meletakkan aku dalam sejarah hidup paling ngeri dalam idup diorang, then i guess...it is time for me to step away from them. Becoz, bagi aku...sejauh mana pun kesilapan yang seseorang tu dah buat...i'll never give up to be fren with them. Dalam banyak buah yang buruk itu, pasti ada part buah yang masih baik..Hated, Scared, and broken heart bukan beerti aku tidak menerima. Guess what, i've never put any person into my nightmare. Walaupun banyak benda negative dalam memori tu, but still..aku boleh nampak benda positive dalam memori tu. That's positive things alwaz made me laugh. And alwaz thanks to everyone dari sudut negative mahupun positve. Every each second that we've been trough, menjadikan aku yang sekarang. And still...masih dalam proses pembaikan...

Jadi, jauhkan diri dari menjadi yang kaler merah tu..jadik kaler oren it's ok..klu nak jadik kaler pink tu pun lagi bagus. 

No comments:

Post a Comment