Labels

Pages

Monday, January 31, 2011

Another story of an old botak cin man

He's totally out of services. No hair with pregnant shape of his waist. White circle surroundin' his eye just like a vampire. Ohh..puhlizz...what kind of people yg ada kat Mardi bhgian padi nih. Ari tu bos aku. Ni orang tua botak bahagian department lain pulak. 1st in this week, otak aku cirit. Botak cin tu promote aku untuk keja tetap terus. Interview bakal berlaku pada bila2 masa. Pasal siasatan duit Mardi tak settle lagi and now aku dikejutkan dengan 3 suara menyarankan aku berhati2 dengan orang tua botak cin tu. Then aku pun cakap,

"Eh..kan ke dia dah cukup korum dah...bini sampai 4..takkan la kot."

"Dik oi, he got ilmu. Orang yang tak suka dia dulu pun sekarang dah jadi bini dia. Bukan ape, tak nak la adik yang muda, single, lawa ni jadi mangsa dia pulak"

Ok,  1 more burden hempap otak aku sampai terpenyek. Tak semena2 aku terpaksa berfikir untuk kali ke 70 samada nak pegi ke tak interbiu tu. Buat nye dapat..terhutang budi lagi. Mampus..bak kata mak aku, 'hutang budi, gadai body'...eeeiiiuuuuuuu!!

Betul la kata pepatah english ' sex begin at 40th'...makin bertambah umur, makin miang meriam buluh menjadi. How dare betul orang tua laki buat camtu. Thank God, daddy aku seorang yg setia pada yang satu. Wish that also bila aku da ada laki masa depan. Kalau dah betul2 takde orang nak kat aku skali pun, mohon pada Tuhan agar tidak dijodohkan orang macam tu. Rela aku single sampai mati. Bela anak yatim sudaa...

Itu baru beberapa orang tua yang aku jumpa kat tempat keja aku ni. Yang aku tak nampak tu tak taw la macam mana. Bukan nak salah faham, tapi orang2 tua ni banyak makan garam. Taw selok belok nak layan orang pompuan. Experience sah2 la melampau tahap Ultraman. Ilmu tu tak yah cakap la, penuh di dada siap buat copy untuk another chances. Duniaaa...Duniaaaa.....

4 comments:

  1. Kat tempat kerja aku pun banyak spesis macam ni..Thank god la aku anak staff...depa tak berani nak kacau..kalau bukan anak staff..depa kacau samapi boleh buat bini..cilaka..

    ReplyDelete
  2. gilak betul org tua2 skunk..keje nk ngasah bende tu je..bodo tul..tu la..diorg klu bule nk yg dahi licin....ank dara..ngam punya...seb baik hg ank staff..best aaa hg...aku ni haa...cam x snggup dah..

    ReplyDelete
  3. hahahaha..
    tau pun..bukan anak dara ja..bini org yg dahi licin pun depa sebat..sampai cerai berai hg tau..gila btul..tapi ada sorg staff ni berpangkat gak la sampai kna gantung keja pasal pmpuan tu buat aduan..padan muka..

    Kalau hg ada interbiu tu..hang pi ja..tapi tak pyh la dok pikir nak makan budi ka...wat tak reti ja org camtu..paling kurg..buat aduan..

    ReplyDelete
  4. huish..sampai cmtu skali..bini org pun kaco..bhya btul..aku bukan apa..klu dah kena prong prang tu..xsempat nk buat aduan dah....aaa...mintak simpang...

    ReplyDelete