Labels

Pages

Wednesday, December 22, 2010

Duit projek 170

Aku pelik betul la dengan Mardi ni...Diulangi Mardi Seberang Perai yer. Hokaayyy..aku pegi jumpa bos tadi, tanya pasal orang kerja untuk projek hibrid ni. Duit badjet 170 tu, duit untuk projek hibrid la tapi disalahgunakan untuk projek lain. I guess la. Sebab can u imagine, orang keje projek hibrid sorang pun takde buruh. 4 orang nak settle satu projek besar2 ni gila2 punya. Tapi bila aku mintak gajikan orang kerja, bos aku bole cakap..siap nada marah aku lagi..

"Hey..u tak taw ke kita sekarang ni takde duit. Duit projek hibrid tu dah takde duit.Macam mana nak bayar gaji pekerja lagi."

Lepas tu aku dengar dia cakap dengan seseorang, 

"Untuk bayar pekerja (projek lain...bukan hibrid..diulangi..bukan hibrid) kita guna duit 170"...shit..shit..shit...

Pebende nih...cakap takde duit, tapi gi bayar pekerja untuk projek lain...shit like hell....aku pelik...aku pelik...pelikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk...!!!

No comments:

Post a Comment