Labels

Pages

Wednesday, November 10, 2010

Am I a loser in the universe?

Am I losing my weight?? Nop..never. Kalau masa matrik dulu aku gemuk sebab asyik makan hati..1st time kena clash dalam telefon hookayyyy yang berbunyi

Msg: Kita clash!!

Time tu banyak la member yang lari tinggalkan aku. Hanya segelintir yang masih jadi tulang belakang aku. So, I couldn't stop from eating. Makan..makan..dan terus makan. Kul 3 pagi pun makan. Peha dah dua kali ganda peha aku sekarang. Pastu, ada la mulut yang dah mula ejek aku gemuk. Haha..kalau aku senyum, kompom pipi terkeluar dari tudung. Erk..sampai marah pada diri sendiri. 

"Aween...!!!membe mu semua badan lawa slim rivernye..hentikan tabiat buruk kau"...

Then tiba masanya aku mula langkah baru. Cuba lagi...baru je masuk U, 4 hari...msg sampai kat henfon aku...

Msg: Carik lah orang yang lebih baik.

Hahaha...Nak tergelak semua kenangan ni. Aku terus kena anexroxia. Kurus kering. Kek yang sekeping pun aku hanya habiskan separuh je. Asyik kena reject dalam telefon. Dalam bentuk mesej plak tu. Keji nye rasa diri ini...Hina betul...Aku rasa la kan, sebab masa declare dulu pun dalam tipon..Sebab tu kena reject pun pakai tipon. Haha..

Pastu..step by step bangun balik...hiargh..At last, 3 month to get knowin' him. I've been fall in love again. Dengan cara seorang lelaki yang gentlemen. Kagum rasa nya...kematangannya...terlalu sempurna dirinya untuk aku. Kesungguhan nya, terlalu membanggakan aku. Inilah yang dicari...Face to face, keberaniannya membawa aku ke dunia realiti bahawa aku bukan lah sehina itu..aku bukanlah sekeji itu untuk dihenyak ke dalam tanah agar tidak diterima oleh kasihnya cinta. Terima kasih wahai sweetheart ku kerna menjadikan aku bidadarimu...Kaulah yang terbaik...didikanmu menjadikan aku lebih kuat dan tabah. Menjadikan aku wanita yang lebih memahami dalam menilai erti cinta.I love u. Tengok...tengok..perubahan yang mendadak. Aku dah suka berjiwang. Kalau dulu, mulut ni kaku nak cakap jiwang camtu. Haha...
                   
nyum..nyum..makan spegetti..no perencah kedai taw..buat sendiri.
Sekarang aku dah boleh makan dengan amannn..dah boleh makan masakan air tangan sendiri..yey..berjaya...badan kekal ideal la kot...exercise selalu...



3 comments:

  1. bdan ceq naik 7 kg..
    bila nak turun xtau..
    biaq la..janji sihat...
    hahhaha

    ReplyDelete
  2. haha...swononknya ley naik 7 kg..aku ni nk naik 1 kg punya susoh..mkn weight gain pun xbrhasil...smlm aku bantai mkn 3 pinggan..tunggu sok lusa..haha

    ReplyDelete
  3. hg try mkn scott emulsion kaler putih tu..tp kna tahan bau dia la..mesti brhasil bai..paksu aku yg kurus mcm mat gian makan 7 botol scott emulsion trus besaq..haaaa..

    ReplyDelete