Labels

Pages

Wednesday, October 13, 2010

Sekadar menulis

Type thinking yang aku ada stakat ni, berjiwang. Sejak pertengahan tahun ni, banyak benda buat aku sensitif. Tensen ngan tempat keja...family prob...ngan orang sekeliling aku and termasuk ngan orang sekeliling my dear sweetheart. Sampai kadang2 aku pegi mana pun, tak pandang orang lansung. Menonong je jalan terus pegi tempat yang aku nak tuju sebab aku akan cepat naik hangin kalau tetiba aku ternampak benda yang aku tak suka. So, for those yang ada kenal aku and tegur aku tapi aku tak balas, I'm so sorry. Kepala hotak aku ni penuh dengan story2 yang aku create sendiri untuk aku berdepan dengan dunia..Korang tak paham??..Ya..aku pun tak paham..Ekekeke...So demi kemandirian hidup korang nak bergaul ngan aku bila ternampak aku, sila datang dekat dengan aku...and tegur aku dari jarak dekat agar aku perasan kewujudan korang kat situ..hahaha..

Sampai bila aku nak jadik camni?? Sampai aku rasa happiness tu da jadi milik aku. Setakat ni, hanya unsur negatif yang dok peluk aku erat2...Bila unsur positif datang nak dekat ngan aku, unsur negatif ni dengan pantasnya menolak sekali gus menendang unsur positif tu. JAHAT KAU NEGATIF...

And macam mana korang nak taw happiness tu da jadik milik aku...of cos la bila blog aku ni bertukar cam cerita fairytales...happy ending punya cerita. Haa...tak pun cam cerita ala-ujang. Bila? aku pun tak tau lagi. 

2 comments:

  1. Meh duk ngan ceq sehari..ceq akan buat hang happy trus dalam masa sehari..dan secara otomatik hidup hang ceria..blog hang pun jd blog ujang..
    hahhahahaha..
    (Ceq penah buat seorang kawan ceq yg pndiam jadi byk cakap tau..hahahhaha)

    ReplyDelete
  2. ececeh mira..x tlayan ceq nk dgr hg pot pet pot pet..haha..mmg ceria la tlinge

    ReplyDelete