Labels

Pages

Tuesday, October 12, 2010

Dear moon, can I stay with u??


Berperang dengan kehidupan sendiri. Sesuatu yang aku ingin miliki. 

My peace

My home

My center

My all 
(including love and you)

Terus berusaha..Terus...hiargh...tarik...tarik...hiargh...




Tapi, kadang2 aku give up dan every time when I open my eyes, there're sharks waiting for me. Waiting to get me. Maybe to eat me. Masa ni la kesempatan yang ada untuk mereka2 yang likes to tindas orang...mempergunakan orang...desperate nak memiliki...Dan aku dikala ini, seperti terapung2 mengharap seseorang datang menyelamatkan keadaan. Sekadar membiarkan kemana saja ombak laut ni bawa...menanti...menanti...dan terus menanti.

Jadi, aku mungkin lebih tenang bersama bintang dan bulan. Di sana nanti, aku boleh tidur dengan lena. Bulan....boleh aku tinggal bersama mu. Jadikan aku teman sejatimu...Supaya aku tidak lagi merasa sunyi keseorangan seperti ini. Tolong lah bawaku bersamamu. Sebab setiap kali siang menjelma, kau akan pergi tinggalkan disini hanya sekadar menemaniku apabila malam menjelma. Please my dear moon.

2 comments:

  1. hang bleh buat lirik lagu ni..
    aku sapot hang..

    ReplyDelete
  2. haha...nanti2...aku da buat album..hang bole la jdi pnerbit..

    ReplyDelete