Labels

Pages

Wednesday, September 15, 2010

Raya day...2010




Selamat.....Hari....Raya buat semua!! Tahun ni..baju, kek...aku buat sendiri. Turut membantu, angah aku. Orang tomoi buat brownies. Haha..Persiapan semua ok la kot. Tapi tahun ni memang last minitnye. Daddy aku 1st raya day plak demam. So, tak semeriah dulu ditambah dengan duit raya tahun ni memang tak dapat. Macam biasa, pagi raya tu aku pegi masjid with mak,daddy and angah aku. Balik je rumah, bersalaman. Settle tu, terus pegi rumah tok kat Jawi. Lepas tu pegi rumah cousin aku sebab dia buat NASI KANDAR....pergh...sedaappp..sehingga rasa cam terkoyak lidah aku...hotttt.....



Raya...raya....aku rasa..raya kali ni la kot yang paling busaaannn!!..tak kisah lah...janji, aku sebagai perempuan berjaya berpuasa di bulan ramadhan..Alhamdullilah.....Smoga ramadhan akan datang...sempat la untuk aku untuk lakukan dengan lebih baik.....Hope so...

2 comments:

  1. semua orang kata raya kali ni paling bosan..

    ReplyDelete
  2. semua pun rasa cmtu??erm..btul la tu...bgaimana anda...nge~~~

    ReplyDelete