Labels

Pages

Monday, January 10, 2011

7 days like hell!!

Pergh...kerja...kerja...kerja.. Minggu ni dah macam hell kot idup aku. Macam2 nak kena settle.


1. Kena siapkan paper pasal genetic. (due 15/1/2011)


2. Kena study pasal hibrid rice.(sebab nak kena bentang depan timbalan pengarah)


3. Meeting pasal badjet la plak. Timbalan nak taw bos aku ada songlap duit tak...adeyy laaa....apsal aku yang kena jadik org tengah ni..Kang silap cakap..mati aku...


In this weeks...whoaaa..nak bercuti lahhhh...really need it..supermannn...puhlizz save meee.....

2 comments:

  1. Heee...

    ko kena bijak cakap weii..

    Sabar2..semua kerja bg aku susah..
    hohohoho..

    ReplyDelete
  2. kalau aku bijak bcakap pun..musti aku gak kena..sebab depa bijak menindas..haha...adey laa

    ReplyDelete