Labels

Pages

Thursday, December 2, 2010

Pak Lebai...

Ni kisah pak lebai yang keja dia bayar gaji kat aku. Sekarang ni bila setiap kali aku nampak dia, aku rasa nak muntah. Benci sangat ke aku kat dia? Erk..Ya Allah. Ampunkan hamba Mu ini. Bermula la sebuah kisah dimana penambahan perasaan annoying dalam diri aku bertambah bila aku nampak muka dia. Aku pegi bilik dia sebab nak mintak tanda tangan perlepasan untuk keluar time keja sebab nak kena bawak si Yu Can (student from China) pegi shopping. Terpaksa hookayyy!!!..

Aku ketuk pintu bilik dia…DUM…DUM..DUM…

Aku: Assalammualaikum..can I come in??

Pak Lebai: Wa’alaikummslm..ya..ya..masuk..

Perlahan ja aku tengok dia amik cop sambil tu dia keluarkan satu topic berbunyik begini…

Pak Lebai: So, Aween…bila nak kenduri?

Aku: Insyallah..ada jodoh nanti, ada la.

Pak Lebai: Tak yah lama-lama. Zaman sekarang ni anak muda lain macam sikit. Ye lah, internet di hujung jari…(aku hanya mengangguk)…Saya bukan apa?? Saya ngaku saya ni pun bukan la baik sangat. Kadang2 saya bukak email, ada ja lah email gambaq2 tak elok dok tunjuk hak orang. Kita ni, bila dah tunjuk hak orang punya..takkan tak mau tengok..Bukan saya nak tengok..tapi biasa lah, saya laki..tengok lah..budak2 sekarang pun kalau tengok..mula la lepas tu, basah bawah tu..(sambil dia tersengih2)

Erk…what is that means by TUNJUK HAK ORANG PUNYA & BASAH BAWAH TU???...sambung dia lagi

Pak Lebai: Orang pompuan zaman la ni, dok pakai tudung nampak dada. Laki dok tengok mesti la terliuq..(aku pun tarik pelan2 tudung tu sikit)..

Aku cakap dalam hati ‘kejadahnya orang tua ni gayut ni..persetan..cepat aa cop menda alah tu..shit’..

Pastu dia cakap pulak orang laki muda kawin dengan orang perempuan tua.

Pak Lebai: Saya lagi tambah pelik, apa ada pada pompuan umoq 75 tahun???Mana ada apa dah..longgaqqq…Macam mana la si laki umoq 23 tahun tu boleh kawin dengan pompuan cam tu..feel tang mana??(dalam hati aku ‘ hoi orang tua..kau tu pakai lebai..takkan kau tak boleh terima jodoh dari tuhan’)

Pastu dia sembang pulak pasal bapak sedara dia yang bela hantu raya.

Pak Lebai: Mak sedara saya tu, sampai hari2 kena puaskan nafsu bapak sedara saya tu sampai dah kurus dah dia. Ye lah..bateri pun kong kalau guna 24 jam. Tapi nak buat macam mana, petang buat dengan hantu raya..malam buat dengan suami sendiri..

Last2 aku yang tolong copkan..dia sign..tanpa cakap banyak…aku cabut..sok lusa kena lagi…macam mana pun aku kena mintak cop dia. Tapi aku akan cuba elak mintak cop keluar dari dia la..terpaksa la mintak bantuan orang lain.

Bukan apa..eh..hellloooo…Kau tu pak lebai…aku ni perempuannn….kau cakap macam aku ni kawan kau..kalau kawan kau sekali pun…layak ke kau cakap pasal benda2 macam ni dengan aku??Patut ke??Di tambah aku belum pun kawin lagi..sesedap rasa kau nak mencemar minda aku dengan benda mengarut camni..kau memang SOAB aaa….letaknya lebai atas kepala kau untuk ape??selindung??Ey, buat membusukkan nama pak lebai yang tak buat perkara macam ni..gila sex tul la kau..

Aku dapat info dari other pegawai pompuan lain yang dah kawin. Pak Lebai ni pun pernah cakap dengan diorang pasal breast feeding…macam mana nak dapat anak..ey..perlu ka spesifik sampai macam tu??..Dia memang gemar cakap and diskuss pasal benda2 camni. Kau lampias aje la pada bini kau tu…heee..tolong lah…Bila aku nampak kelibat dia, kompom aku cuba jauhkan diri..pernah gak dia ngata kawan aku yang tengah pregnant..so, selalu la amik cuti..

Pak Lebai: Erm..Amik cuti lagi kawan kamu tu..Biasa la…Kena buatan orang…

Wtf??BUATAN ORANG???what’s that meansss???? dia kan dah kawin...ape masalah kau..tak boleh ke kau guna bahasa yang lebih sopan sikit..dah rezeki dia nak dapat baby..hee...benci btul la pak lebai sorang ni...jangan kerana lebai, kau boleh selindung perangai buruk kau...

2 comments:

  1. Buatan org tu maksudnya dia ngadung sebab suami dia la..
    what the fish betul pak lebai ni..
    Kalau aku jadi hang..aku dah balas apa dia cakap..
    Hahahaha..
    bodoh punya pak lebai..aku baca hg crita ni pun da naik bengang..!
    huh!

    ReplyDelete
  2. tu la...xley ke dia guna bahasa yg sopan skit..orang tua xsedaq diri..aku tak boleh la nk balas dia cakap..kang makin mjadi..lagi pun dia booooossssss aku..hahaha...huhu..kang..hari tu jugak dia fireddd aku..haha...tpi kdg2 tu, klu xtahan sgt aku blas gak..huhu...

    ReplyDelete