Labels

Pages

Tuesday, December 7, 2010

CInta dan anugerah

Tiap2 hari bila aku balik ja kerja, aku bukak la cerita ni. Tapi bila agak2 cerita ni cam dah melalut..meluat pulak..pastu aku tinggal la dalam beberapa minggu. Lepas tu agak2 aku nak tengok, aku bukak la balik. Dari awal lagi, aku memang tak suka si Aira tu. Bajet baik..bagus..menyampah...!!!haha...Aku suka si Nabila tu..rilek ja...Sayangkan family dia..Si Aira tu siap buruk sangka kat si Nabila...dah kawin tu, buat la cara kawin..pi dok kacau rumah tangga si Cyntia tu buat apa..


Walaupun mula2 tu, si cyntia tu pun jahat jugak. Tapi sebenarnya..jahat kat mulut ja. Hati dia baik. aku suka dia dan nabila dalam cerita ni. si cyntia tu setia gilaaaa...nak jugak kat si avian tu...Dia garang and jahat sebab nak protect si avian tu. Sebab dia cinta separuh mati kat si avian..Lagipun, dia selalu tak putus asa..usaha pi carik si Avian tu walaupun dia tau si avian tu lari dengan Aira hampeh tu...cian si Cyntia...last2 avian nak mati..baru la avian ngaku dia cinta gila kat Cyntia..haish....Si Aira tu layan cam hampeh kat laki dia si Reza( ashraf sinclair)...huhu...last2..nabila la paling rilek skali...huhu

No comments:

Post a Comment