Labels

Pages

Friday, November 26, 2010

Pure me.

Lega hati aku bila bukak blog. Kat blog ni, da macam diari kot. Tak da erti kata hipokrit. Nak cerita apa pun boleh. Aku suka!! Kalau kat fesbuk ka, frenster, myspace, tagged, or twitter..aku rasa aku perlu kontrol sket kot cara aku berkomunikasi dengan orang. Ye la..kang tercakap lebih2, ada yang terasa hati. Lega aku..lega aku..lega aku..Even zaman sekarang dah wujudnya blog. But, aku still tak tinggal diari yang dah jadi sebuah buku setebal buku Campbell for biologist student. Haha. Aku dah tak boleh sorok da la diari tu. Kena carik buku baru nih. Well in this blog, aku boleh la cerita serba sikit. Kira rumusan dari diari la. Cuma aku tak mention nama orang. Kang kena saman pulak. Da kena naik turun mahkamah. Terpampang la wajah aku di dada akhbar. Maka femes la blog aku. haha..Huish apa aku melalut nih. By the way, starting from now aku akan lebih kerap la kot update blog berdasarkan cerita yang aku lalui in a week maybe...in a days..or even hours...daa..adiosss

2 comments:

  1. HG NAK CERITA APA,LUAH APA HANG PUNYA SUKA WEEN..
    TAK PAYAH PIKIR HAL ORG..ORG BUAT APA2 KAT HG ADA DEPA PIKIR PERASAAN HG..
    JNJI KITA HAPPY..
    KAN3

    ReplyDelete
  2. miraaa!!!...betoi!!!betoi!!!...betoi!!!..

    ReplyDelete