Labels

Pages

Wednesday, October 27, 2010

Never think to be me.

It's about life. It's about time. It's about all of what we have. Never....ever...think to be me. Sukar untuk aku nyatakan bagaimana peritnya menjadi "Aween"...Senang aku katakan, hidup kau lebih sempurna. Tabah aku katakan, aku redha untuk setiap kejadian...Jadi please, jangan jadi "Aween"...She's lost...and always losing something that she need it. Such a loser person. Apakah yang kau dapat menjadi "Aween"??? Nothing...Stop do this nonsense. Kau mungkin mampu berjalan diatas titian cinta yang kau bina sendiri, tapi mampukah kau yakinkan diri..yakinkan hati bahawa segala yang kau miliki adalah milikmu?? Setiap kali kau memandang jauh keatas, setiapkali itulah kau akan terjatuh kebawah. Jadilah diri mu yang sebenar. Kerana di mata ku..Kau lebih sempurna. Mampu untuk segalanya...Prinsip dan keperibadian yang kau bina seketika dulu adalah terlalu indah untuk aku akui..bahawa kau punya segalanya. Jadi mengapa perlu menjadi diriku yang serba kekurangan ini??

Aku tak punya apa2 melainkan kisah hidup aku..keperibadian ku...ketulusan ku..."Aween" adalah milikku. Kenapa sekarang kau nak memiliki "Aween"?? Aween adalah aku..Aku adalah Aween...kiranya kau mengambil Aween dari hidupku..maka lenyap lah aku..lenyap bukan untuk seketika..tapi mungkin selamanya...

Dulu, aku mungkin punya segalanya..mungkin itu yang kau pandang...kerana Aween memiliki segalanya, maka kini hilanglah segala...Apa yang aku ada kini hanyalah "Aween"...Dengan bertemankan "Aween" aku mampu hidup..suka duka bersama "Aween" aku mampu tempuh...aku hidup di dalam hikayat "Aween"..atas kenangan aku dan "Aween"...Walaupun dulu aku pernah ingin membunuh "Aween"...tapi hakikatnya, tak mungkin..Aku perlukan "Aween" untuk mencorak sebuah kehidupan di masa akan datang..Jadi tolong lah...Jangan ambil dia dari aku....

Aween punya                                                                                 Aku punya
  • Hati yang tulus...                                                                     nothing
  • Mudah terluka..
  • Punya impian..
  • Guitarist..
  • Bekorban demi cinta..
  • Dan segalanya...
I really don't want to forget..please..

Aku betul2 tak faham..kenapa ada segelintir orang yang nak jadi macam aku??Seribu daya nak membawa watak yang sama dengan aku..dalam erti kata lain.."Aween"...
Bukan best pun jadi aku..pelik..tetapi benar..ramai dah jadi cam aku.

1 comment:

  1. Uikk...sapa la yg nak jd hang tu..
    hahahahaha..
    hg jd split personality ka?
    hahahhaha..

    ReplyDelete